Petra
Bestelling, 8mnd 4w geleden
Heerlijke roti gegeten
Voor herhaling vatbaar!
Mark
Bestelling, 10mnd 1w geleden
Heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen! Dit wil je!
Inge
Bestelling, 11mnd 4w geleden
De roti was weer heerlijk!!
Prima op tijd geleverd.
Rob
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Smaak lekker, volgende keer ga ik wel zelf ophalen. Gaat sneller.
Anna
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Heerlijk smakelijk authentiek
Brian
Bestelling, 1j 4mnd geleden
Lekkere roti
Malika
Bestelling, 1j 4mnd geleden
Ik haal hier mijn vegatarische bami😍
Word met liefde gemaakt (dat proef je).
Hele aardige mevrouw en ze vult de bakken goed vol😁
Raad iedereen Cynthia's aan❤️ je krijgt zeker waar voor je geld❤️
Willem
Bestelling, 1j 4mnd geleden
Gewoon hele lekkere roti met liefde en aandacht bereid zonder poespas.
Saskia
Bestelling, 1j 4mnd geleden
Echt een aanrader. Super lekker eten voor een mooie prijs. Je proeft de liefde waarmee het klaargemaakt is.
Niels
Bestelling, 1j 5mnd geleden
Uitstekend.